Wysyłka

WYSYŁKA I GWARANCJA:

Wysyłka jest realizowana po otrzymaniu niezbędnych danych wymienionych w regulaminie z uwzględnieniem czy to przesyłka za pobraniem czy tez wpłata na konto. Czas realizacji zamówienia jest podany przy opisie produktu i liczony jest od otrzymania przelewu przez naszą firmę lub otrzymania niezbędnych danych do wysyłki za pobraniem. Przy zakupie kilku przedmiotów termin dostawy to najdłuższy czas podany w opisach zakupionych przedmiotów.

Koszty wysyłki:

  • Przesyłka kurierska do 30kg :od 17 do 37zł w zależnosci jaka jest "waga gabarytowa"
  • Przesyłka kurierska do 30kg za pobraniem (płatność kurierowi) : 27zł do 48zł w zależnosci jaka jest "waga gabarytowa"
  • Ponadgabarytowa większa niż 200x100x70cm: 160zł

Obecnie korzystamy z firmy kurierskiej DPD.

Wszystkie przesyłki kurierskie są ubezpieczone.

  1. Produkty sprzedawane w naszym sklepie internetowym firmy ITBOX są nowe.
  2. Wraz z przesyłką dostarczany jest list przewozowy i faktura/paragon, które należy zachować. W przypadku reklamacji będzie on służył jako dowód zakupu.
  3. W przypadku stwierdzenia awarii sprzęt należy dostarczyć do firmy ITBOX, na adres, ul.Raciborska 11 41-500 Chorzów. Obowiązek dostarczenia reklamowanego towaru spoczywa na kliencie.
  4. W przypadku, gdy Kupujący zdecyduje się odesłać towar do firmy ITBOX w ramach serwisu gwarancyjnego, zobowiązany jest poinformować o tym telefonicznie firmę ITBOX. Wraz z towarem należy przesłać: kserokopię paragonu lub faktury.
  5. Przesyłka powinna być odpowiednio zabezpieczona na czas transportu (wysyłki). Firma ITBOX nie odpowiada za uszkodzenia towaru powstałe na skutek nieodpowiedniego zabezpieczenia towaru na czas transportu.
  6. W przypadku zwrotu towaru spowodowanego wadą fabryczną firma ITBOX zastrzega sobie prawo do wykonania ekspertyzy u producenta. Jeżeli występowanie usterki nie zostanie potwierdzone, produkt zostanie odesłany do Klienta na jego koszt. 
    Uwaga!
    Prosimy o uważne czytanie instrukcji obsługi. Usterki wynikające z niewłaściwego użytkowania sprzętu nie będą naprawiane.
  7. W przypadku uzasadnionej reklamacji, towar po naprawie gwarancyjnej wysyłany jest kurierem DPD na koszt firmy ITBOX.
  8. Wady lub uszkodzenia sprzętu ujawnione w okresie gwarancji będą usuwane bezpłatnie do 21 dni od dostarczenia sprzętu do serwisu gwarancyjnego.
  9. Nabywcy przysługuje prawo wymiany sprzętu na nowy lub zwrot gotówki w przypadku, gdy w okresie gwarancji nastąpi konieczność dokonania 3 napraw (tych samych uszkodzeń) a sprzęt nadal wykazuje wady uniemożliwiające eksploatację zgodną z przeznaczeniem.
  10. Pojęcie naprawa nie obejmuje czynności przewidzianych w instrukcji obsługi do wykonania których zobowiązany jest użytkownik we własnym zakresie:
    • kontrola prawidłowego zamocowania,
    • czynności konserwacyjne,
    • dokręcanie poluzowanych śrub mocujących,
    • sposób i zakres naprawy ustala udzielający gwarancji.
  11. Gwarancją nie są objęte uszkodzenia sprzętu powstałe na skutek niewłaściwego lub niezgodnego z instrukcją użytkowania, przechowywania, konserwacji, transportu, samowolnego naprawiania lub przeróbek oraz dodatkowo wszelkie uszkodzenia mechaniczne. Powyższe przyczyny oraz dokonanie naprawy przez osoby nieuprawnione mogą spowodować utratę gwarancji.
  12. Gwarancją nie są objęte uszkodzenia wynikające z działania siły wyższej jak zjawiska atmosferyczne, powodzie, pożary itp.
  13. Gwarancja na sprzedany towar konsumpcyjny nie wyłącza, nie ogranicza ani nie zawiesza uprawnień kupującego wynikających z niezgodności towaru z umową.
do góry
Sklep jest w trybie podglądu
Pokaż pełną wersję strony
Sklep internetowy Shoper.pl