WYSYŁKA I GWARANCJA:
Wysyłka jest realizowana po otrzymaniu niezbędnych danych wymienionych w regulaminie z uwzględnieniem czy to przesyłka za pobraniem czy tez wpłata na konto. Czas realizacji zamówienia jest podany przy opisie produktu i liczony jest od otrzymania przelewu przez naszą firmę lub otrzymania niezbędnych danych do wysyłki za pobraniem. Przy zakupie kilku przedmiotów termin dostawy to najdłuższy czas podany w opisach zakupionych przedmiotów.
Koszty wysyłki:
- Przesyłka kurierska jedna paczka do 30kg :od 22zł do 99zł w zależności jaka jest "waga gabarytowa"
- Przesyłka kurierska jedna paczka do 30kg za pobraniem (płatność kurierowi) : 27zł do 99zł w zależności jaka jest "waga gabarytowa"
- Ponad gabarytowa większa niż 200x100x70cm: 160zł
Obecnie korzystamy z firmy kurierskiej DPD FEDEX.
Wszystkie przesyłki kurierskie są ubezpieczone.
- Produkty sprzedawane w naszym sklepie internetowym firmy ITBOX są nowe.
- Wraz z przesyłką dostarczany jest list przewozowy i faktura/paragon, które należy zachować. W przypadku reklamacji będzie on służył jako dowód zakupu.
- W przypadku stwierdzenia awarii sprzęt należy dostarczyć do firmy ITBOX, na adres, ul.Raciborska 11 41-500 Chorzów. Obowiązek dostarczenia reklamowanego towaru spoczywa na kliencie.
- W przypadku, gdy Kupujący zdecyduje się odesłać towar do firmy ITBOX w ramach serwisu gwarancyjnego, zobowiązany jest poinformować o tym telefonicznie firmę ITBOX. Wraz z towarem należy przesłać: kserokopię paragonu lub faktury.
- Przesyłka powinna być odpowiednio zabezpieczona na czas transportu (wysyłki). Firma ITBOX nie odpowiada za uszkodzenia towaru powstałe na skutek nieodpowiedniego zabezpieczenia towaru na czas transportu.
- W przypadku zwrotu towaru spowodowanego wadą fabryczną firma ITBOX zastrzega sobie prawo do wykonania ekspertyzy u producenta. Jeżeli występowanie usterki nie zostanie potwierdzone, produkt zostanie odesłany do Klienta na jego koszt.
Uwaga!
Prosimy o uważne czytanie instrukcji obsługi. Usterki wynikające z niewłaściwego użytkowania sprzętu nie będą naprawiane. - W przypadku uzasadnionej reklamacji, towar po naprawie gwarancyjnej wysyłany jest kurierem DPD na koszt firmy ITBOX.
- Wady lub uszkodzenia sprzętu ujawnione w okresie gwarancji będą usuwane bezpłatnie do 21 dni od dostarczenia sprzętu do serwisu gwarancyjnego.
- Nabywcy przysługuje prawo wymiany sprzętu na nowy lub zwrot gotówki w przypadku, gdy w okresie gwarancji nastąpi konieczność dokonania 3 napraw (tych samych uszkodzeń) a sprzęt nadal wykazuje wady uniemożliwiające eksploatację zgodną z przeznaczeniem.
- Pojęcie naprawa nie obejmuje czynności przewidzianych w instrukcji obsługi do wykonania których zobowiązany jest użytkownik we własnym zakresie:
- kontrola prawidłowego zamocowania,
- czynności konserwacyjne,
- dokręcanie poluzowanych śrub mocujących,
- sposób i zakres naprawy ustala udzielający gwarancji.
- Gwarancją nie są objęte uszkodzenia sprzętu powstałe na skutek niewłaściwego lub niezgodnego z instrukcją użytkowania, przechowywania, konserwacji, transportu, samowolnego naprawiania lub przeróbek oraz dodatkowo wszelkie uszkodzenia mechaniczne. Powyższe przyczyny oraz dokonanie naprawy przez osoby nieuprawnione mogą spowodować utratę gwarancji.
- Gwarancją nie są objęte uszkodzenia wynikające z działania siły wyższej jak zjawiska atmosferyczne, powodzie, pożary itp.
- Gwarancja na sprzedany towar konsumpcyjny nie wyłącza, nie ogranicza ani nie zawiesza uprawnień kupującego wynikających z niezgodności towaru z umową.